ABONAMENT CZY PODATEK

KRRiT szacuje, że tegoroczne wpływy z abonamentu radiowo- telewizyjnego wyniosą około 650 mln złotych. Rachunek ten uwzględnia niedobór około 250 mln złotych nie opłaconego abonamentu. Gdyby zatem wszyscy płacili wpływy byłyby w wysokości około 900 mln złotych. Dużo to czy mało? Dla porównania w 2008 roku wpływy z reklam stacji  TVN wyniosły 2,81 mld zł, na drugim miejscu był Polsat, którego wpływy wyniosły 2,74 mld zł mld zł. Rok 2007 stacje te zamknęły wpływami z reklam w kwocie 4,4 mld złotych, z tym że lekką przewagę wpływów wykazał Polsat. Jak widać sam wzrost wpływów z reklam dla tych dwóch stacji TV był dwukrotnie większy niż całoroczny wpływ z abonamentu do KRRiT. Innymi słowy mówiąc, to co próbuje się wydrzeć od emerytów i rencistów w postaci abonamentu (młodzi nie płacą) w ciągu roku, TVN na reklamach zarabia w okresie jednego kwartału.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *