Pod tym linkiem dostępna jest aplikacja obrazująca plany naszych dwóch cmentarzy komunalnych. Należy przypomnieć, że w Gminie Zarszyn jedyne dwa cmentarze mające status komunalnych są na terenie naszej miejscowości. Wcześniej oba cmentarze prowadzone były przez parafię, a za ich stan odpowiadał proboszcz. Do pomocy przy prowadzeniu cmentarzy rada parafialna często wybiera osobę, która sprawuje funkcję swoistego administratora. Decyzja o przekazaniu w zarząd gminie obu naszych cmentarzy została podjęta na zebraniu wiejskim. Przesłanką dla inicjatorów tego działania był brak środków na ich utrzymanie. Spora część mieszkańców podobno nie płaciła opłat na utrzymanie cmentarzy. Możliwe, że sposób pobierania opłat i ich egzekucji był niewydolny. Funkcjonowanie obu cmentarzy obecnie określa regulamin. Za stan tych miejsc odpowiadają władze gminy. Aplikacja pozwala na uzyskanie informacji o miejscu pochówku konkretnej osoby, dodatkowo podając daty urodzenia i przejścia do wieczności.