SZYMON NIE BŁAZNUJE ZA DARMO

PKO BP pompuje pieniądze w reklamę jak strażacy wodę przy pożarze. Ponad 60 mln złotych bank przeznacza na akcje promujące nowe produkty i usługi. Gwiazdą spotów reklamowych stał się parodysta i prześmiewca Szymon Majewski. Ten showman z TVN zachęca ludzi do zakładania kont i brania kredytów. Reklamy są może i śmieszne, ale zważywszy ile na nie bank wydaje ta wesołość nieco słabnie. PKO BP ma bardzo bogate tradycje i wielką liczbę klientów, ale poziom obsługi w placówkach odbiega od standardów, jakich obecnie oczekuje klient. Kolejki przed okienkami kasowymi to jest największa bolączka przy obsłudze właścicieli kont. Najcierpliwsi są wierni i nadal trzymają się tej marki, inni, którym czas i wygoda obsługi jest bardziej drogi, przechodzą do konkurencji.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *