PROMOCJA DLA NAIWNYCH

Przedświąteczny okres gorączkowych zakupów sprzyja naciąganiu klientów na różne chwyty mające, na celu sprzedanie jak największej ilości towaru po najkorzystniejszej cenie. Wielu sklepom się to udaje. Cena na stoisku przy towarze to jedno, a cena przy kasie to zupełnie co innego. Sporo klientów przechodzi przez kasę, płaci gotówką lub kartą i pakuje towar do siatek. Może co dziesiąty lub co dwudziesty sprawdza co ma wydrukowane na paragonie. Jeszcze rzadziej ktoś pamięta jaka cena była podana na stoisku. Kiedy się zorientujesz, idź do punktu informacyjnego i poproś o wyjaśnienie skąd się bierze różnica w cenie. Po kilku minutach oczekiwania masz szansę na zwrot różnicy ceny, gdyż nikt za bardzo nie ma czasu wyjaśniać tego incydentu. Paragon zostaje na stanowisku informacyjnym, a klient dostaje jego kserokopię. Nawet na słowo przepraszamy nie ma za bardzo czasu. Okazja na stoisku! Wielka obniżka cen markowego obuwia. Buty sportowe znanej firmy po 245 zł. Sprzedawca przygotował wspaniałą okazję, przeceniając ten asortyment o 50%. W rzeczywistości zostały przygotowane dodatkowe naklejki z cenami. Na naszych markowych butach przykleja się nalepkę 490 zł i przekreśla długopisem i stąd ta niezwykła okazja. W Polsce nie ma generalnie mody na normalne wyprzedaże, jakie organizuje się na zachodzie. U nas po sezonie towar trafia do magazynów, aby za 9-10 miesięcy znowu znaleźć się na półkach. Okazje trafiają się, ale rzadko i tylko w nielicznych sklepach. Aby coś upolować trzeba w sklepach bywać i śledzić ceny oraz tworzone manipulacje na klientach.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *