PRACUJMY NA DOBRĄ OPINIĘ

Funkcjonujący od 8 miesięcy w Nowosielcach Punkt Obsługi Klienta Podkarpackiego Banku Spółdzielczego ma spełniać rolę placówki, świadczącej usługi głównie dla mieszkańców w zakresie obsługi finansowej rachunków indywidualnych, opłat rachunków za media i usługi oraz wpłat podatków lokalnych na rachunek urzędu gminy. Placówki tej wielkości działają w wielu miejscowościach naszego regionu i są dobrze oceniane przez klientów. Niestety są głosy, że nie wszystkim klientom naszej placówki wystarcza chęci i dobrej woli do poprawnego zachowania się w stosunku do pracowników banku. Jeżeli ktoś uważa, że został niewłaściwie obsłużony może zażądać wyjaśnień w jednostce nadrzędnej, jaką jest Oddział PBS w Zarszynie. Nietaktem jest zachowanie nacechowane agresją lub posługiwanie się językiem arogancji wobec personelu placówki. Kulturalne zachowanie powinno być normą w instytucjach publicznych. Jeżeli ktoś ma przeświadczenie, że są lepsze placówki, w których może być obsłużony perfekcyjnie, zawsze może skorzystać z bogatej oferty banków w regionie.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *