Na dzień 1 lipca 2009 roku planowane jest otwarcie Punktu Obsługi Klienta Podkarpackiego Banku Spółdzielczego w Nowosielcach. Tego typu placówki jeszcze w naszej miejscowości nie było. Można się spodziewać, że zostanie dobrze przyjęta przez lokalne społeczeństwo. Po złożeniu wniosku do Zarządu PBS przez dyrektora Oddziału banku w Zarszynie o lokalizację POK w naszej miejscowości zapadła bardzo szybko decyzja w tej sprawie. Po niespełna trzech miesiącach od pierwszych przymiarek lokal został przygotowany do obsługi klientów. Faktem jest, że produkty bankowe spod logo PBSBank są bardzo atrakcyjne. Usługi internetowe pozwalają dokonywać przelewów bez wychodzenia z domu. Można opłacić wszystkie rachunki, zapłacić podatek, doładować natychmiast konto w telefonie komórkowym. Kontrola stanu rachunków, lista wpłat i wypłat z konta poprzez internet jest bardzo dużym udogodnieniem. Przy spłacie kredytów można uruchomić zlecenie stałe i nie martwić się co miesiąc terminem kolejnej raty. Poziom zabezpieczenia transakcji i dostępu do konta jest na najwyższym z możliwych poziomie. Klient dokonuje ustawienia własnej części hasła i do niego dodaje sześciocyfrowy kod generowany przez niewielkie urządzenie zwane tokenem. Kod na nim zmienia się co minutę. Dla wygody klientów pod telefonem dyżurują pracownicy centrum usług informatycznych PBS. Dodatkowy atut przy zakładaniu własnego rachunku bankowego to jego niska cena. Pozostaje mieć nadzieję, że placówka ta spełni oczekiwania klientów.