PGE NIE NADĄŻA W STANDARDACH?

PGE – największy dostawca prądu w Polsce nie potrafi sprostać prostemu zadaniu w zakresie obsługi klienta. Chodzi o dołączenie do faktury druku przelewu z wypełnioną kwotą i danymi klienta, pozwalającego na dokonanie wpłaty w okienku bankowym lub pocztowym. Wiele osób starszych, nie korzystających z bankowości elektronicznej opłaca jeszcze rachunki w sposób tradycyjny, a dołączony blankiet byłby sporym ułatwieniem. Dołączanie gotowych druków przelewu praktykuje wiele firm, między innymi operatorzy telefonii komórkowej, dostawcy usług komunalnych, PGNiG, a nawet konkurencyjni dostawcy energii elektrycznej. BOK PGE nic o takiej usłudze nie wie i nie jest w stanie określić, czy można sobie taki blankiet zamówić do rachunku. W przypadku e-faktury dla operatora byłby to zupełnie temat bez kosztowy, bo wydruk blankietu pozostawałby po stronie klienta. A może problem polega na tym, że nie ma się tym komu zająć.

Opublikuj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *