NCPLUS JAK SZYNKA Z HIPERMARKETU

Oferta platformy ncplus jest spreparowana pod klienta jak każdy inny towar, np. “szynka z Tesco” po 8,99, gdzie z kilograma mięsa mamy 1,98 kg szynki. I tak w najtańszej opcji comfort+ za 39 zł miesięcznego abonamentu reklamowane jest 79 kanałów, w tym 25 jakości HD. Krótka analiza oferty wystarczy, aby dostrzec, że wszystkie kanały HD powtarzają się niżej w tzw. grupach tematycznych. Kolejne kilkanaście kanałów to kanały FTA dostępne z satelity bez opłat, podobnie jak kilka innych, które są w pakietach cyfrowej telewizji naziemnej. I w ten sposób, z super oferty zostały strzępy, za które klient winien zapłacić prawie 4 dychy miesięcznie. Dla nadawcy interes jak złoto. Wybór należy do klienta. A swoją drogą nadawcy krajów “rozwiniętych” coraz więcej kanałów kodują, pakują w oferty płatne, gdy tymczasem na transponderach satelitarnych roi się od programów FTA arabskojęzycznych i muzułmańskich, które tak naprawdę docierają do każdego widza bez przeszkód. I kto tutaj ma widzów?

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *